Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Temos - Eugenijus Kavaliauskas

Puslapiai: 1 [2] 3
31
Video / 2015 metų Biržų lauko tulžiai
« Įrašytas: Spalis 25, 2016, 10:39:37 am »
2015 metais kolega Pagramančio parko ekologas Tomas Kalašinskas sudomino savo fotodarbais su tulžiu. Atsispirti pagundai nepavyko, o besėdint kilo mintis paspausti video režimą ir sulipdyti gyvo vaizdo akimirkas iš tulžiukų gyvenimo.

https://youtu.be/zyl-K0r-1yo






32
Jo didemybė Baubla su pavasariniu balso formavimusi.
Tikroji giesmė be falšo bus tik po mėnesio.

https://youtu.be/7vK7x93bZ1U

33
Video / 2014 metų Tauragės raj. Kuisių studija pristato
« Įrašytas: Spalis 10, 2016, 05:19:31 pm »

34
Video / Žvirblinės pelėdos taip pat mylisi :)
« Įrašytas: Spalis 10, 2016, 04:35:06 pm »

35
Video / Garsusis kurtinio "Krunka" krikštas
« Įrašytas: Spalis 10, 2016, 04:29:59 pm »

36
Video / Pirmas gyvosios gamtos fotografijos konkursas Lietuvoje 2007.
« Įrašytas: Spalis 10, 2016, 04:17:36 pm »
Dviejų berniukų sumanyta avantiūra davė savus vaisius. Gimė Birdpix.Lt klubas, svetainė. Žinoma tai įvyko ne be nuostolių. Atsiskyrė macrofotografijos bendruomenė įkūrusi savo erdvę www.macrogamta.lt

https://youtu.be/r0VmAMudFqw

37
Įdomybės / Nauja Sigma 500mm F/4 DG OS HSM Sport
« Įrašytas: Rugsėjis 18, 2016, 10:31:38 pm »


Последний анонс – это спортивная линза. Sigma выпустила новый флагман телеобъективов: 500mm F/4 DG OS HSM. Это первый фикс-телефото объектив для зеркалок в спортивной линии Sigma.

Предназначен для фотографов профессионального спорта и дикой природы, ультра-прочный объектив имеет компоненты из магниевого сплава, бленду из углеродного волокна, водо- и маслостойкий передний элемент, и защиту от пыли и брызг. Объектив включает в себя два FLD и один SLD-элемент.

Объектив также имеет продвинутую оптическую стабилизацию (OS), которая позволяет переключаться между двумя режимами: 1 для съемки с рук, и 2 для панорамирования и отслеживания (по вертикали и горизонтали).

Большой объектив Sigma 500mm F/4 получит большой ценник. Он будет доступен для камер Canon, Nikon и Sigma в конце октября (ноябрь для Nikon) при рекомендованной розничной цене $6000.

38
Įdomybės / Archyvai, archyvavimas, prasmingumas...
« Įrašytas: Rugpjūtis 24, 2016, 02:21:06 pm »
Labukas.
Kolegė Dalia užjudino archyvų ir jų laikymo prasmingumą. Ėmiausi aritmetikos ir tai dar labiau užkaitino.

Pradžioje pasidalinsiu tik pirminiais skaičiavimais.
Visų pirma prireikė programėlės kuri paskaičiuotų mano turimo jukso kiekius.



http://www.steffengerlach.de/freeware/scn2.zip

Ir taip mano pagrindinis senasis archyvas viename iš 3,5" išrinių 2Tb diskų.



Koks kiekis matome paveikslėlyje.
Realiai 450.000 failų. archyvas 2006 - 2014 metų.
Grubiai pajungus aritmetiką gavosi, jei kiekvienai foto skiriame 3 sekundes laiko tai peržiūrai prireiks 15 apvalių parų.
Čia neįskaitome video formatų ar kitų nenumatytų formatų atidarinėjimo.

Pabandykim primesti kas laukia ateityje kai fotografuosime vidutiniškai 15kps greičiais.

Pražiai va tiek... 



39
Naujienos / Didžioji migracija 2016
« Įrašytas: Liepa 22, 2016, 09:26:24 am »




Labukas hebryte.
Va ką tik gavau užtvirtinimą iš Ventės rago Boso.
Oficiali saskrydžio pradžia 2016.08.27.  18:00 Ventės ragas.
Parkavimosi vieta čia: 55.344881 21.196333

Aktyvuoju dalyvių sarašą:

  1. V. JUSYS
  2. E. Kavaliauskas
  3. R. Jakaitis
  4. S. Liepis
  5. R. Gegelevičius
  6. D. Račkauskaitė
  7. T. Kalašinskas
  8. L. ir M. Šniaukštos
10. A. Stakė
11. R. Povilaitis
12. R. Patronaitis
13. G. Gražulevičius
14. J. Morkūnas ir Co
15. Z. R. Gasiūnaitė


41
Įdomybės / Real Angry Birds
« Įrašytas: Liepa 07, 2015, 12:53:19 pm »

42
Įdomybės / Birds of Spain
« Įrašytas: Liepa 07, 2015, 12:34:59 pm »

43
Kelionės / Lietuva - Suomija - Norvegija 2015
« Įrašytas: Gegužė 25, 2015, 11:27:33 pm »
  Taigi vienas Birdpix ekipažas vėl iškyla pasiganyti po šiaurinius Europos pakraščius, pasidžiaugti gamta, panervinti likusias kolegas "bezdėti" tėvynėje. Daugelis pasakys - buvau, bet širdyje sukrebždės pavydukas. Taip pernai jautėme visi kai į šiaurę patraukė du Memelio gigantai - Gedimas Gražulevičius ir Saulius Gulbinskas.
 Šiais metais kvapukas prasimuša, kad ekipažų bus nevienas iš čia ir intriga, o kas ką "nuraus" bus matyti kelionės eigoje.
Pirmas ir aiškus ekipažas: Rimantas Stankūnas (Sodininkas), jo dūkra Rimantė (Sodinukas) ir žinoma senas kerėpla (Dantis) Eugenijus Kavaliauskas.
Mus gabens automobilis VW ..... nežinau modelio (foto bus vėliaus, sekite naujienas), bet dydelis busas kur vietos netrūks.
Techninę dalį organizuoja Sadovnikas, o intelektinę Zubaila (Dantis) :)
Praėjusioje 2013m. kelionėje norėjome taip pat informuoti interesantus apie keionės detales, bet kažkaip palikus Pabaltijo teritoriją pasibaigė ir interneto paslaugos. Pasivede BITE ir OMNITEL.
Šiemet viliamės, kad gyvenimas juda pirmyn ir bus tas nelemtas 3G ryšys su pasauliu.
Techniškai pasiruošiau kas nuo manęs priklauso ir kiek žinau mano porininkas taip pat.
Ekipažo fototechnika Canon.
IT techninis palaikymas - Apple.
Pradinis maršrutas - Tauragė, Linkaičiai, Ryga, Talinas, Helsinkis, Oulu, Kuusamo, Nesseby, Vadso, Vardo, Hamninberg, Syltefjord, Gamvik ir ... pagal laiko limitą
Iškylame birželio 6d.
Jonimėms turėtume būti atgalios.
Čia Jums šiokia, tokia pradinė plano dalis.
Birdpixinikams manau bus įdomu kaip viskas rutuliuosis.
Kiek tos informacijos pavyks įpilti sunku pasakyti, bet mes stengsimės :)
Ekipažas susiformavo dar 2014 metais.
Liko nedaug laiko, todėl pradedu streniruotis informacijos pateikime.
Sklindantys pletkai zvanyja, kad antras ekipažas vėl iš Memelio - Barzdyla ir Gulbiukas (Gediminas Gražulevičius ir Saulius Gulbinskas).
Kaga jie iškyla tikslios info. neturiu, bet kiek nugirdau tai Jų planuose mus pavyti ir subaliavoti :)
Taigi laikas tiksi labai greit, todėl sekite forumą ir naujienas jame.
Ačiu.
Pagarbiai Eugenijus Kavaliauskas - Dantis







2015-06-04
 


Pradžia atlikta. Bilietai į keltą Talinas - Helsinkis nupirkti. Du suaugę, "sodinukas" ir busas - 127€. Keltas šeštdienį 2015-06-06/20:30. Pirmos išlaidos jau kelionės žurnaliuke.
Kelionės namai, viešbutis ir "laivas" VW LT 35. Foto dar neturiu, bet viskas priekyje ir fotkių manyčiau bus.
Einu toliau krauti daiktus. Ryt paskutinė pasiruošimo diena. Mano kolega Rimantas Stankūnas (Sodininkas) taip pat energingai ruošesi.
Šiam kartui tiek.

2015-06-05. Ryt į kelionę.
Daiktai visi sudėlioti, emociškai nusiteikęs pozityviai :)

Dabar einu prakimšti šampaniuką, nes ryt vakare su "Sodiniais" tokiu laiku kiurksosiu Talino uoste kur lauksim kelto. Nuo tada prasidės ATOSTOGOS...
Iki rytojaus kolegos.

NEWS
Kun tik atieja navyna. Kuzmyčius nuleida infa, kad LANDCRUISER 150 su naujais Ragais ir smirdintis naujumu Birželio 9 dieną 06:00 Aus Memel  faren nach NORWAY.
Pirminis konkuruojančios gaujos maršrutas Klaipėda > Talinas > Helsinkis > Oulu > Tromsas > Altas > GAVNIUKAS ... ir Пьянка
Planuojamas susitikimas pilnais ekipažais :)
GOOD BYE, До свидания, ArDievas, Huvasti, Auf Wiedersehen, Farvel ...




Sekite naujienas...
Jų turėtų būti ir nenuobodžių :)













 





Iš Linkaičių iškilom 10:25 
14:15 kirtome Estijos sieną
17:15 pilamės kuro, Latvijoje policininkė palinkėjo gero kelio.
Tuoj pajudėsim kelto link.
Kolonėlėje radom internetą.
Iki susiekimo iš kelto.



http://gps.motionx.com/maps/58f9eb48ec84a1e5c24fbe48c03d7da5
http://gps.motionx.com/maps/58f9eb48ec84a1e5c24fbe48c03d36f8
http://gps.motionx.com/maps/58f9eb48ec84a1e5c24fbe48c03df73e

Dviejų dienų maršrutas.
Pasiekėme OULU, bet čia kiaurai lyja. Lietus iki rytojaus, todėl Rimantas nutarė vyki toliau į šiaurę kur žmoniškesnis oras. Gal Dievas pamalonins sugrįžtant?
Kelionėje nuo Helsinkio iki Oulu buvo geras oras, bet paskutinieji 150 km pasišiukšlino.









2015-06-19 prisiminimai. Pirmasis GPS įrašas.



Kelionė prasidėjo kaip ir suplanavome - birželio 6 dienos rytą
Kaip matosi aukščiau pateiktose foto. Išvykau iš namų seniuku "GAZiku - TOYOTA LANDCRUISER 75", kuris jau pabuvojo tolimoje šiaurėje. Šį kartą jo siekė tik iki Linkaičių Joniškio rajone.
Atvykus į vietą Rimantas Stankūnas jau laukė. Persikėliau daiktus į jo pasiruoštą kelionei automobilį VW LT 35 ir su Dievo, bei RSmedelyno Boso (Rūta Stankūnienė) palaima kilom kelionėn.
Tiku neužmiršau linksmos detalės :)
Be kuriozų negi pradėsi kelionę, o čia aš nepralenkiamas. :) Mano viena iš pareigų kelionėje - elektrinė dalis, o čia pirmi niuansai :) Išbandau viena skirtytuvą prikurkei - veikia. Bandau antrą, o čia siurprizas - perdaga instaliacija. Nustoja veikti salono apšvietimas, radijas ir žinoma prikurkė iš kurios turi būti užmaitinti GPS, telefonai. Atrodė viskas paprasta, bet iki kelionės pabaigos taip ir nepavyko surasti užslaptinto saugiklio, bet kadangi Rimas žinojo su kuo važiuoja pasistengė įsirengti papildomą jungtį, kuri atlaikė ir kompensavo iškilusius nepatogumus. Ieškoti gedimo nebuvo kada, nes laikas vertė judėti kelto link, kadangi bilietai nupirkti.
Iškilom ...

Žemiau pateiktoje nuorodoje pravažiuoto kelio ir kita smulki informacija.

https://photos.google.com/photo/AF1QipNv4J1Ht6K7fgkpkCfDO2_GKilax8tKJOmCaUW5

Antra GPS įrašo dalis



Linkaičiai - Talinas
Nuo Rimanto namų netrukom pasiekti Lietuvos - Latvijos sieną.
Čia mus pasitiko pirmas stebuklas - nuo Latvijos sienos su Lietuva iki Rygos nauja kelio danga. Visiems kam dešimtmetį teko važinėti šiuo maršrutu gerai žino kas tai buvo per trasa.
Latviją praskriejom su vėjeliu. Vienas sustojimas įlankos pakrantėje.
Pasienyje su Estija pasitiko 5 kelio darbų šviesoforai, kurie visiškai nesuderinti, todėl kas kilometrą teko "ilsėtis" po 10-15 minučių.
Estija.
Keliai neblogi. Tik va pasipūtėlių estų melas lindo į akis visose pakelės aikštelėse. Metras į krūmus, o ten šiukšlių krūvos, patangos, bambaliai ir t.t. Vienu žodžiu POST SOVIETINIS realizmas niekur nedingo.





Vakarėjant pasiekiamas Talino Terminalas D. Čia randam WiFi internetą. Ryšys su namais ir kelios eilutės info PIX'ui.





20:30 kelte, o čia ir pirmos padarytos kelionės klaidos neįsigilinus iki galo kainininko.
Pirma klaida, kad savaitgalis, o antra, kad perkant bilietus internetu reikia pirkti paskutinį reisą, nes tai pigiausia ir žinoma stengtis nesikelti savaitgalyje.
Bilietai du suaugę, vienas vaikas ir automobilis kainavo 183 €
Grįžtant namo kėlėmės pirmadienio vakarą, paskutiniu reisu, vėlgi bilietus pirkom internetu, kaina už tą pačią paslaugą siekė vos 94€

Trečias GPS maršrutas



http://gps.motionx.com/maps/58f9eb48ec84a1e5c24fbe48c03df73e

Helsinkio WEST Terminalas ir pirmoji atkarpa kur turėtume kažką fotografuoti Helsinkis - Oulu
Suomija pasitiko puikiu oru ir grąžiu rytu.






O čia ir viena kelionės išdaigų arba ekzistuojančio posakio realizacija, kai mes planuojam, o Dievulis juokiasi :)
Visos mintys, kaqd turime visų pirma pasiekti Oulu, kur mūsų laukia didžiosios kuolingos ir pievų stulpiukai nusėti balinėmis pelėdomis.
Vos nuriedėjus apie šimtą kilometrų pamatėm pirmas kuolingas kurių žinoma nesivaikėm, nes gardusis kasnis "laukė" Oulu.
Praskriejam 530km, artėja Oulu ir pradeda prastėti oras. Mūsų šios kelionės atkarpos tikslas ABC TUPOS Marketo tinklo degalinė kurioje internetas, šiltas vanduo ir tikimybė pamatyti balines pelėdas, bet fortūna atsuko užpakalinę dalį. Oras pasidarė šlyškštus kaip lapkričio mėnesį, lietus purškiantis su stipriu vėju. Aiškiai supratome, kad paukščių nebus, o ir tolesnis buvimas kogero nebeturi prasmės.

 

Pasinaudoję puikiu Marketo internetu pamatėm, kad artimiausias dvi paras lietus be perstojo ir pakankamai gausus ir uždengentis teritoriją iki Kuusamo, todėl nebelieka nieko kaip pradėti keisti kelionės planus. Pasirenkam kelionės maršrutą Oulu - Utsjoki per Ravaniemi.
Išvykdami šiaurės link vistik nutariam aplankyti senąją, pirmosios kelionės vietą kur fotkinome didžiasias kuolingas. Oras nepavydėtinas. Aplinka pasikeitusi konkrečiai. Visur pėsčiūjų - dviratininkų takeliai, ta pieva kur lakstė kuolingos suarta. Sustoti nėra kur, bet viena gražuolė vistik mus bent pamalonino nors dokumentikai.







Nuotaika niūri, bet negi to užteks? Kol mes ten raitėm šalimais privačių valdų žinoma kažkas užskambino ir netruko prisistatyti suomių jėgos struktūra :)
Automobilis be jokių skiriamųjų ženklų išskyrus švyturėkių po priekiniu stiklu.
Prisiviję parodė, kad sektume iš paskos. Sustojo pirmoje pakelės aikštelėje, išlipo du ginkluoti vyrai ir iškart paprašė PLEASE PAPIER :)
Paskui liepė atidaryti automobilį, bent nekratė, užteko paviršutinės apžiūros.
Žinoma ir vėl kaip be intrigos. Po kelių minučių atlikę patikrą atnešė dokumentus ir pasakė, kad viskas OK. Padavė dokumentus kuriuose trūko Rimo mašinos techninio paso. Rimas pradėjo šaukti EI..... TECHPASPORT. Pareigūnui dašutus ko mes rėkaujam - teikėsi atnešti dokumentą, o taip būt buvę dar smagiau, nes jie apsisuko ir mikliai pasišalino. Gaudyk tuomet vėją Oulu pelkynėse :)



Ketvirtasis GPS maršrutas iki Karigasniemi (numylėtas kalnas)



http://gps.motionx.com/maps/274683e52fed500c95e50b5724d70ed6

Taigi krutam poliarinio rato link. Pakelėse pradeda keistis vaizdas vis į geresnius. Eglių šakos glaudžiasi prie liemens, pušaitės mažėja ūgiu, diena darosi vis ilgesnė. Pakelėse keli sustojimai nukrauti balastus ir padaryti kelis kadrus atminčiai.







Pasiekiam šauniai turizmui įrengtą aikštelę. Kalėdų senio rezidencija. Čia didžiausi įspūdžiai Rimantei. Pirmą kartą peržengiama poliarinė koordinatė. Nesibaigianti diena.








 
Joulupukin Pajakyla  66°32'37" N 25°50'48" E

Geros emocijos, lakstantys po teritoriją kiškiai, dovanėlės ir vėl kelionėn...



Riedame toliau.
Sustojam nakvynei prie gerai pažįstamos vietos aikštelėje prie tako į pelkę.
67°42'23" N 26°45'12" E



Labas rytas. :) Padarom kelis fotokadrus atminimui ir tęseme kelionę iki Saariselka








Čia daug prisiminimų išjudinantis kalnas kuriame įsikūrusi slidinėjimo bazė, o svarbiausia pirmosios kelionės metu čia pačioje bazės pašonėje rado savo išsvajotą mornelį. https://c1.staticflickr.com/9/8731/16730319307_cfb7c88843_k.jpg















  Saariselka pasitinka mus ganėtinai atšiauriu oru. Begailečio smelkentis vėjas, kuris netruko sukišti keliautojus į šiltus rūbus. Su Rimantu apšniukštinėjom viršukalnę, bet poros kalviukų ir vieno baikštaus dirvinio sėjiko nesutikome nieko. Senoje mornelio perėjimo vietoje statybos darbai, o ir šiaip vaizdeliai ganėtinai niūrūs.
  Pasiblaškę, padarę fotografijas atminčiai leidomės tolimesnėn kelionėn Ivalo link kur prasideda gražūs peizažai.











Vėl oras nelepina. Vaizdai nuostabūs, bet šviesos stoka arba ji stipri ir iš priekio, bet pamalonina, lyg kompensuodami mūsų depresines nuotaikas, šiauriniai kikiliai.







Emocijos akimirksniu užverda, derpresūcha kažkur išgaravo, mes vėl pasirengę tolimesniems nuotykiams.
Papietaujam ir iškylam maršrutu tolyn į pirmą konkretų tašką prie kabako Neljän Tuulen Tupa Ay Inari rajonas - šėryklos kur tikimės rasti pušines sniegesnas.



  Ir štai už valandos kelio mes jau vietoje. Nuo čia fatalinis važiavimas baigėsi. Nuo vieno taško iki kito dabar bus 100 - 150km, o tai jau nedaug.
Čiumpame už fototechnikos ir pirmyn šėryklos link. Bandom nurėplinti patyliukais, kad mūsų niekas nepastebėtų, kadangi buvo kalbų, kad fotografavimas pasidarė mokamas.
  Mums pasidekė - pušinukė ir jos draugai jau mūsų laukė :)













Aikštelėje knibždėjo, čimčiakai, žaliūkės, šiaurės kikiliai, sibirinės zylės, alksninukai, lemingai, geniai. Nusileidus prie vandens tikučiai, kuoduotosios antys, klykuolės ir t.t. Trumpai tai nuostabus kampelis natūralistui.



Laikas bėga greit. Porą valandų pamaigę užraktus leidomės Karigasniemi kalno link, kurio nuokalnėje tikėjomės rasti dirvinius sėjikus, pentinuotas startas, mornelį, vidutines kuolingas, ilgauodegį plėšiką ir žinoma tundrinę žvyrę, kurios per tris ankstesnias išvykas niekaip nepavyko nufotografuoti.

N69.428262° E 25.987102°



Pasiekiame kalno prieigas. Šlagbaumas. Pirmosios kelionės metu 2009 metais įklijavome Birdpix logotipą ir kaip nebūtų nekeista jis gyvas



Ilgai nelaukę susiruošėme į kalną, nes oro prognozė vėl grūmojo netikusiais duomenimis.





Iškart vos palipus į tundrinę kalno zoną mus pasitiko neramus dirvinis sėjikas.







 Lietuvoje dirviniai sėjikai peri keliose pelkėse. Jei tai rezervatinės teritorijos tuomet fotografavimas tampa praktiškai neįmanomas, nes leidimo nebus. Čia jų sočiai ir dūšią galima atvesti į valias.
 Su Stankūnu nutariame išsiskirti ir kiek leidžia matomumas ieškoti žvyrės. Praėjus vos 15-20 minučių tolumoje pamatau kažką įtartino. Ištraukęs optiką padarau bandomą "šuvį" ir išsididinęs vaizdą fotoaparato ekranėlyje labai apsidžiaugiau, tolumoje tupėjo tundrinė žvyrė. Tai pagrindinė mano į šią kelionę dėta viltis.





Nuo šios akimirkos prasidėjo minčių , emocijų, vilčių metas. Visos pastangos  nufotografuoti Lagopus Mutus. Apsupome paukštį kaip Pauliaus armiją prie Stalingrado. Žingsnis po žingsnio artėjome paukščio link. Paukštis muistėsi, žvalgėsi  tai į mane, tai į Rimą ir atrodė, kad su kiekviena nauja sekunde gali tekti atsisveikinti, todėl fotoaparatų užraktai "kalė" su nedideliais pauzių intervalais. Blogiausia buvo tai, kad artėjo didelė debesis kuri grąsino pasiglemžti saulę ir tuo pačiu atimti iš mūsų šviesą, galimybę padaryti gerus, išsvajotus fotokadrus. 
 Paukštis parodė save iš gerosios pusės. Pozavo mums gerą akademinę valandą iš čia grąžus kiekis atfotografuotų momentų.
 Viskas turi pabaigą.
 Netruko užslinkti debesis ir tolimesnis fotografavimas praktiškai nebeturėjo prasmės. Mintimis padėkojau už galimybę ir klibėjome mašinos link. Dar lauke daug kilometrų ir norimų nufotografuoti kadrų.

















http://gps.motionx.com/maps/274683e52fed500c95e50b5724d741d8

 Aplankę kalną pasiekėme Tanos upę, o ši kuždėjo, kad mes praktiškai jau šiaurėje ir važiuoti nuobodžius kilometrus bus vis mažiau ir mažiau.
Pasikartojo praėjusios kelionės niuansas kas mane bais suneramino. Pasiekus Norvegijos sieną vėl sustreikavo telefono ryšys, tiksliau jo neliko visam Norvegijoje buvimo laikui, todėl kolegos pajuto informacijos apie kelionę realiu laiku informatyvumo stoką. Su tomis išmaniomis technologijomis taip nutinka. Rimantas šaipėsi - jo seniukas, paprastas telefonas veikė be jokių užstrigimų.



Pasiekiame paskutinį, šiauriausią Suomijos "fortpostą" Utsjoki
Čia nusprendžiame važiuoti Norvegijos krantu, nes šioje pusėje yra su grąžiu vaizdu į Tanos upę autoaikštelė.

















Grožėtis nuostabiu Tanos upės slenksčių grožiu galima amžinai, bet mus kvietė judėti tolyn Finnmark'as
Keletas fotografinių akimirkų archyvui ir vėl į kelionę.
Privažiuojame tiltą kuris perkelia mus į Finnmarką, galutinį kelionės regioną.



Utjoki pasienio miesčiuke vėl pavyko rasti puikų nemokamą WIFI internetą.
N 69.904755° E 27.020948°





Taigi... Suomija lieka už nugaros, o mes sukam Varanger Fjordo link.
Kelios dešimkės kilometrų ir prie akis atsiveria gražuolis flordas.





Tarpinis sustojimas paukščių stebėtojų aikštelėje kur gerai įrengti tualetai ir galima pasipildyti vandens atsargas. Senoje vietoje, ant stulpų, perinčios jūrinės šarkos prie kurių nusprendėme grįžti esant geresniam apšvietimui, nes norėjome fotografuoti skrydyje, o čia pati geriausia vieta tai padaryti.









Taigi kol oras nieko gero nežadėjo pajudėm nieko nelaukdami į pirmą Varangerio tašką - NESSEBY





Čia pradėjom pirmą, normalią Varangerinę fotomedžioklę. Ežerėlis su paprastomis gagomis, apvaliasnapiai plaukikai, jūrinės šarkos, laplandiniai griciukai, raudonkojas tulikas ir įvairūs turistai :)













Kadran įkliuvo įdomus kolega su ganėtinai galinga technika.
Priartėjęs pamačiau ką jis taip įnirtingai stengėsi nufotografuoti ant Nesseby bažnytėlės stogo.









Pasirodo jam didžiulė ekzotika buvo naminis žvirblis, kuris nešė maistą pro plyšį bažnytėlės apkalimo tarpuplyšin.



Tęsinys









 





















 











 

44
Įdomybės / Pingvino išsigelbėjimas
« Įrašytas: Liepa 04, 2014, 12:20:46 pm »

45
РОМУАЛЬДАС БАРАУСКАС (Romualdas Barauskas) (Литва) (президент литовского Союза фотографов дикой природы)
Съемка копытных животных в дикой природе.

46
Įdomybės / iPhone video - Botaurus stellaris
« Įrašytas: Gegužė 12, 2014, 12:39:57 pm »
Po viso malonumo prisiminiau, kad pirma reikėjo leidimą išsiimti.

https://vimeo.com/94812265

49
Įdomybės / Herbert George
« Įrašytas: Gruodis 27, 2013, 04:11:08 pm »
Herbert George Ponting and telephoto apparatus, Antarctica, January 1912

50
Fotoblogai 2012-2018 / Tauragės raj. Šilinės girininkija 2013-2014
« Įrašytas: Gruodis 14, 2013, 12:00:26 am »
Dauguma kolegų ir draugų pasiskelbė - pribrendo laikas ir man prisistatyti.
Nuo namų iki slėptuvės lygiai 20km. Vietą pasirinkau išskirtinai dėl rudojo peslio, nes tris metus jis man nepasiduoda nors didelio užsispyrimo nerodžiau, nebuvo ir pasiruošimo. Laikai keičiasi, užduotys sunkėja, todėl kasdien reikia galvoti kaip pasiekti norimą tikslą. Po Lietuvą bastytis neturiu laiko ir noro. Nutariau prisėsti subinę ir dirbti beveik tik namuose ir apylinkėse, nes čia gyvasties pakanka, o ir vietiniams sudirbti švietėjiškai. Didelis malonumas kai žmones supažindini su gyvasčiais supančiais juos kasdienybėje.
 Tokiu atstumu slėptuvė suresta paskutinį kartą, nes gaila sanaudų ir laiko. Važinėti tenka kartą į tris dienas, o kur dar pašaras. Kaip minėjau pagrindinis žiemos sezono tikslas kovo mėnesį sugrįžtantis rudasis peslys.
 Vietovę išsirinkau beveik įdealią, nes kirtimas ribojasi su trimis biotopais, todėl jau dabar jaučiasi įdomesnių paukščių judėjimas.
 Va lyg ir apšviečiau pagrindines gaires.
 Viskas Dievo valioje, o laikas parodys ar pasieksiu sau iškeltą tikslą.

Šiai dienai stebėti paukščiai:

  1. Jūrinis erelis
  2. Vištvanagis
  3.Paukštvanagis
  4.Paprastasis suopis
  5.Kėkštas
  6.Didžioji zylė
  7.Kranklys
  8.Juodagalvė sniegena
  9.Bukutis
10.Liputis
11.Juodoji meleta
12.Pilkoji meleta
13.Didysis margasis genys
14.Mažasis margasis genys
15.Vidutinis genys
16.Geltonoji starta
17.Šarka
18.Pilkoji varna
19. Paprastasis kikilis
20. Juodasis strazdas
21.Smilginis strazdas

52
Įdomybės / Protu sunkiai suvokiama
« Įrašytas: Spalis 22, 2013, 06:45:54 pm »

54
Kelionės / Ekipažo Nr2 kelionės į Varangerį išpažintis
« Įrašytas: Birželis 11, 2013, 11:10:00 am »
 Visas kelionės sumanymas prasidėjo dar 2012 metų rudenį. Pradžioje užuominų lygmenyje ir po truputį vis persijungiant į konkretesnius pamastymus. Artėjo nelemta 2012 gruodžio 21 dienos data, kuri visam pasauliui pranašavo svieto pabaigą, tad juokaudami diskutavom, jei mūsų niekas nenupūs tai kelionė tikrai bus. Laikas ėjo, atėjo išpranašauta data, bet kaip ir visos kitos iki tos nuėjo toliau laukdama kitos savo eilės :). Laikas bėga greitai. Šv. Kalėdos, Naujieji Metai, trys karaliai vėl ragino judėti, planuoti, veikti. Grįžome prie senos idėjos kelionei į tundrą. Prasidėjo diskusijos internetiniame SKYPE tinkle, Kastytis Vainauskas suorganizavo norinčių važiuoti šiaurėn pokalbių grupę ir po truputį po eilinių blevyzgų pradėjo ryškėti konkrečių žmonių grupelė kuri rengsis tai kelionei. Prasidėjo kelionės pradžios pasirinkimo data. Daugeliui reikėjo priderinti atostogų laiką, finansus, šeimos niuansus ir t.t. Vienas svarbesnių kelionės kriterijų tai datos išsirinkimas, nes praėjusios dvi kelionės prasidėdavo birželio viduryje, o tos datos minusas yra tai, kad nuo birželio 15'os Suomijoje prasideda uodų išsiritimo maximumas kas visiškai mus nedžiugina, todėl pasiūliau iškilti kelionėn birželio 1 dieną ir birželio 15 baigti. Kilo daug klausimų, ar neprašausim, nes jei nėra uodų nėra maisto paukščiams, nėra maisto nebus paukščių. Vistik žinant tų zyslių įkirumą pasirinkome starto pradžią birželio 1 dieną.
Kasmetinio Birdpix klubo susibėgimo metu Ventės rage pas Vytautą Jusį buvo sudėlioti galutiniai taškai ir suformuoti ekipažai.

Nr1.
Transporteris - Ford:
1. Romas Povilaitis - Kaunas
2. Lina Kišonytė - Kaunas
3. Kastytis Vainauskas - Panevėžys
4. Valdimantas Grigonis - Panevėžys

Nr2.

Toyota - LandCruiser
1. Eugenijus Kavaliauskas - Tauragė
2. Gediminas Gražulevičius - Klaipėda
3. Rimantas Stankūnas - Linkaičiai (Joniškio raj.)

Nr3.

Subaru - OutBack
1. Remigijus Gegelevičius - Vilnius
2. Pranas Gegelevičius - Šiauliai 

 2013 metų pavasaris pateikė savus erzelius. Beveik kasdien stebint internetines kameras Oulu, Kuusamo (Suomija), Vadso (Norvegija) apylinkėse visur gulėjo sniegas, o iki kelionės pradžios belikę vos porą savaičių kas mums stipriai nedavė ramybės, bet Dievulis mus išgirdo ir padavė tropinės šilumos šiauriniam pusrutuliui. Kasdien matėsi kaip akyse šiaurėje nyksta sniego kalnai. Tai džiugino, todėl pasiruošimas ėjo sena vaga.
 Startavo paskutinė savaitė iki išvykos ir štai antrojo ekipažo planai galimybė išvyktistipriai susvyravo, nes sustreikavo mano "matoriukas". Neliko jėgų akimirksniu, pratysojau iki vakaro ir vakare informavau savo ekipažo draugus apie tai. Praėjus dienai sveikata pradėjo po truputį gerėti ir dar po dienos vėl viskas atrodė kaip gerai, bet likus dienai ikimišvykos vėl negalavimas vėl tarė savo, o kam kelionėje reikalingi "skrabalai"? Gediminas Gražulevičius savo namiškius informavo, kad viskas baigesi, kelionės nebebus, bet Rimantas Stankūnas pasiūlė man pusei paros atidėti kelionę ir jei nebus pagerėjimo atšaukti išvyką. Man labiausiai buvo apmaudu, kad tiek planavimo, tiek vilčių, o svarbiausia nuvyliau žmones. :(
 Išaušo birželio 1 dienos rytas. Jau iš vakaro draugus informavau, kad vistik iškylam į kelionę, bet pusę paros dėl mano negalavimo teko atsilikti nuo grupės, nes pagrindinė grupė iškilo ryte, o mes tik vakare dėl ko teko papildomas kruvis važiuoti be miego visą naktį ir su pirmu keltu persikelti.

 Šiek tiek grįžtu atgal. Kaip buvo nutarta pas mane atvyksta Gediminas Gražulevičius, nes iki kito ekipažo draugo atstumas dvigubas. Prasidėjo pakavimasis ir palydos. Nuotaika gera, o tai svarbiausia.





 Ir taip atsibučiavimai, babakų susikromas baigtas. "Mamukas" palaimina mus ir mes išbildame Linkaičių link Joniškio raj.



Laikas mus spaudė, nes norėjosi pavyti kitus mūsų kolegas. Dvi valandos kelio, šiek tiek stabdė kelių remonto darbai ir saulutei leidžiantis pasiekiami Linkaičiai. Čia vėl su kuriozais. Viskas sužaliavo ir nors nušauk niekaip neatseku kur tas Sadovnikas (Rimantas Stankūnas) - niekaip surasti negalim, bet čia padėjo vietinė jauna porelė slampinėjanti, ieškanti užkampiuko laižekams. Ji mums nurodo kryptį ir mes vietoje ...





 Na ir žinoma Gediminas nebūtų Gediminas jei veiksmų eiga kryptų kita linkme :)



Taip, kad po stikliuką Rimanto "BOŽOLE", 10 minučių susikrovimui daiktų, atsibučiavimai su šeimininke ir pirmyn, nes laikas nenorėjao draugauti ir vis ragino skubėti. Rimantui teko nemažai turto aplikti namie, nes aš su Gediminu okupavome didžiąją dalį mašinos tūrio, bet šiaip netaip sutilpome. Žirgas pritrambuotas - laimingo kelio. Nuo Stankūno iki sienos vos keliolika minučių kelio ir mes "superinėje" Latvijos trasoje, kad ją kur :) Prieš akis visa naktis neįdomaus varginančio kelio iki kelto iš Talino į Helsinkį.
 Naktį sustojam Latvijos degalinįje prie pat Estijos sienos, nes čia pigiausias kuras prie įjungiant EURĄ :)
Tik va Gediminas norėdamas gero su purvinu vandeniu nugleizoja priekinį stiklą už ką buvo apibambėtas :), bet Rimas visą tai užglaisto gera Latviška gira.



 Ir štai Talinas, įvažiavimo žardis į keltą kur nuo mūsų nuplėšė net už bagažinę ant stogo. Mes taip ir likom nesupratę už ką, nes vietos ji nužima ir niekam netrukdo, bet tai kogero savitas reketas :)







Ir štai mes kelte. Priekyje dvi valandos laiko.
Vienas lietuviškas pakeleivis, rokeris patarė numigti kajutėje, ką mes ir padarėm. Už šį navarotą sumokėti teko 30€. Pasiėmėm belangę ir mikliai visi į lovas. Laikas prabėgo greitai ir jei ne Gediminas tai su Rimu būtume nežinia kiek "pūtę į akį".  Akis prakrapštėm, griebėm už manatkių ir ir žemyn į triumą kur mašina, nes beveik visi jau sėdėjo mašinose ir laukė kelto liuko atidarymo ir štai kelto varati atsivėrė ir pirmyb į Helsinkį, Suomiją Varangerio link...

 

55
Kelionės / Ekipažai
« Įrašytas: Gegužė 30, 2013, 05:42:15 pm »
Ekipažai.

Nr1.

Transporteris - Ford:

1. Romas Povilaitis - Kaunas
2. Lina Kišonytė - Kaunas
3. Kastytis Vainauskas - Panevėžys
4. Valdimantas Grigonis - Panevėžys

Nr2.

Toyota - LandCruiser

1. Eugenijus Kavaliauskas - Tauragė
2. Gediminas Gražulevičius - Klaipėda
3. Rimantas Stankūnas - Linkaičiai (Joniškio raj.)

Nr3.

Subaru - OutBack

1. Remigijus Gegelevičius - Vilnius
2. Pranas Gegelevičius - Šiauliai

56
Kelionės / NORGE 2013 - birželio 1 - 15
« Įrašytas: Balandis 26, 2013, 08:12:25 pm »
Atidarom išvykstančių informacinį langą.
Lietuva - Talinas - Helsinkis - Oulu - Kuusamo - Ivalo - Neseby - Vadso - Ekkeroy - Vardo - Hornoya
Koordinates jau turiu - neviešinu dėl tam tikrų subtilybių.
Vykstantys ekipažai:
Rimantas Stankūnas - Eugenijus Kavaliauskas  TOYOTA ( LandCruiser )
Romas Povilaitis - Lina Kišonytė - Kastytis Vainauskas - Valdimantas Grigonis ( Ford Transit )
Remigijus Gegelevičius

58
Fotoblogai 2012-2018 / Tauragės raj. Sakalinės girininkija. N55.183713, E22.383849
« Įrašytas: Gruodis 08, 2012, 09:23:44 pm »
1. Juodoji meleta.
2. Paprastasis suopis
3. Vidutinis genys
4. Didysis genys
5. Paprastoji pilkoji zylė
6. Didžioji zylė
7. Kėkštas
8. Bukutis
9. Kranklys
10. Paukštvanagis
11. Juodagalvė sniegena
12. Pilkoji meleta
13. Vištvanagis
14. Vilkas (ne paukštis, bet vertos dėmesio pėdos)
15. Geltonoji starta
16. Šarka

59
Įdomybės / Secret Life of Birds
« Įrašytas: Lapkritis 25, 2012, 09:47:03 am »
Pažiūrėjęs penkis filmukus apie paukštukų gyvenimą nusprendžiau įkelti visus čionai.
Įgarsinimas rusų kalba.
Tikrai verti malonaus pažiūrėjimo.
Filmukai paruošti APPLE TV formatui jei kas naudoją tokį žaislą, bet be problemų žiūrimi ir su kitomis programomis.

http://www.birdpix.lt/video/Secret.Life.of.Birds.Ep1.Dawn.Chorus.2010.BDRip.720p.mp4.zip
http://www.birdpix.lt/video/Secret.Life.of.Birds.Ep2.Feathering.the.Nest.2010.BDRip.720p.mp4.zip
http://www.birdpix.lt/video/Secret.Life.of.Birds.Ep3.Living.on.the.Edge.2010.BDRip.720p.mp4.zip
http://www.birdpix.lt/video/Secret.Life.of.Birds.Ep4.Living.with.Us.2010.BDRip.720p.mp4.zip
http://www.birdpix.lt/video/Secret.Life.of.Birds.Ep5.Designed.for.a.Welsh.Life.2010.BDRip.720p.mp4.zip

Va ir visi video :)
Smagaus pasižiūrėjimo.

60
Birdpix klubo nariams / Nuotraukų talpinimas į Birdpix galeriją.
« Įrašytas: Lapkritis 08, 2012, 05:49:02 pm »
Į Birdpix galeriją fotodarbai talpinami maximum 1400 pixelių didžiąja kraštine.
Nuotrauka, kad normaliai žiūrėtūsi ir nekeltų nesusipratimų naršyklės ar kiti kitus kriterijus įnešantys nustatymai siūloma naudoti JPEG formatą.
Fotografijos "svoris" maximum 500kB padidinus sitema paprašys "sukūdinti" :)
Kompresuotą apie 80%, nes galerijos variklis rekomenduota būtent šį kompresavimo laipsnį.
Konvertuoti foto bylą į sRGB formątą.
Nenaudoti papildomų rėmelių.
Įrašyti ranka EXIF duomenis jei nuotrauka dėl apdirbimo su PhotoShop programa exportuojama internetui.
Jei naudojamas tiesioginis fotografijos exportas sistema EXIF įrašys pati.
Pageidautina, kad autorius per dieną įkeltų nedaugiau 5 fotodarbus.

Kaip teisingai įdėti fotografiją į Birdpix galeriją? https://youtu.be/Tkufyx9N36U

Puslapiai: 1 [2] 3